රස්සාව නිසා ජිවිතය එපා වී ඇත

 

අපි කාටත් තියෙන ලොකුම දෙයක් තමයි රස්සාව නිසා ඇතිවන එපා වීම. මොකද මට නම් සමහර වෙලාවකට මේ රස්සාවල් දාලා එන්නම හිතෙනවා. ඒ තරමට ඔලුවේ කැක්කුමක් එනවා. මොනවා කරන්නද ඉතිං. වෙන කරන්න දෙයක් නැනේ…ජිවිතයේ ගැටලු නිසා ඇත්තටම අපි මානසික රෝගීන් වෙනවා. ඒක නිසා ඇත්තටම අපිට ජිවත් වෙන්න තියෙන කාලය අඩු වෙනවා කියලයි මට නම් හිතෙන්නේ.

සිකුරාදා හවස අපි ගෙදර එන්නේ කොච්චර ආසාවෙන් උනත් ආයෙත් සදුදා යන්න වෙන එක මතක් වෙන කොට එපා වෙනවා. රස්සාව එපා වෙන්නේ ගොඩක්ම අපිට හම්බ වෙන ලොක්කෝ නිසායි. මං වැඩ කරන ආයතනයට සම්බන්ධ වෙන්න කොච්චර නම් උත්සාහ කරාද.. අන්තිමට මට ඒක ලැබුනා. මගේ කලින් ලොක්කා රන් කදක්. දැන් ඉන්න මුසලයා මොනවා කරලාවත් සතුටු කරන්න පුලුවන් එකෙක් නෙමෙයි. අපි මොන දේ කරත් ඒකට ඒකේ වරදක් පේනවා. වෙන තැන් වලට මාරු වෙන්න පුලුවන් උන් හැම එකාම මාරු වෙනවා. මං මේ මට වෙන තැනකට යන්න පුලුවන් වෙනකම් ඉන්නේ බලාගෙන. සේවකයන්ට මොනම දෙයක්වත් මේ තැනින් වෙන්නේ නැ. ඒක නිසා වැඩ කරන මිනිස්සු පවා ඉන්නේ ගොඩක් කලකිරිමෙන්. අපි කවුරුත් ජිවත් වෙන්න ඕනේ කියන එක මේ මුසලයාට අමතක වෙලා තියෙනවා. මොනවා කරන්නද කරන්න දෙයකුත් නැනේ…

පහලින් තියෙන්නේ මට මුණු පොතෙන් හම්බ උන නියම ඉමේජ් එකක්… පොඩ්ඩක් බලන්න කොච්චර ඇත්තද කියලා…

our job culture

